Monday 30 August 2010

My First Sponsor - Mein Erster Sponsor

Thorsten Rasch (Sione Bikes) always supported me. The service is just great, even though I am a complete amateur he give the best support one could get. It just is more than a bike service. Fast repairs, we train together and who gets his bike picked up from home - just great. So technically he already was my Sponsor. But now he got me a running shirt from x-bionics, I already had it on and it is great. Nice and comfy. It kept me nice and warm although it was quite fresh outside. Since my trainer also emphasise the importance if compression clothing I just can recommend it.
Now I just need to get the Logo onto the shirt. Big THANKS!!!


Thorsten Rasch (Sione Bikes) hat mich schon immer unterstützt. Der Service ist einfach der Hammer, obwohl ich ein kompletter Amateur bin kriegt man den besten Support den man sich wünschen kann. Es ist einfach mehr als ein Bike Service. Schnelle Reparaturen, gemeinsames Training und wer kriegt denn sein Rad von daheim abgeholt - der Wahnsinn. Also Technisch gesehen, war er schon immer mein Sponsor. Aber nun hat er mir noch ein x-bionics Lauf Shirt gesponsert, welches ich schon ausprobiert hab - es ist klasse. Es hat mich gut warm gehalten obwohl es sehr frisch draußen war. Und da meine Trainer auch auf Kompressionsklamotten viel Wert liegt, kann ich es nur jeden empfehlen. Jetzt muss ich nur noch das Sione Logo aufs Shirt kriegen. Ein riesen DANKE!!!

No comments: